O tym, że podróbki trudno często odróżnić od oryginału wiadomo nie od dziś. Przykłady podpowiadałam już na blogu (czytaj: Zakupy w czasach kryzysu), a temat odświeżył ostatnio serwis Kampanie społeczne, przypominając kampanię Terrorists, przygotowaną przez francuską organizacjię Comite National Anti-Contrefacon (CNAC), która walczy z rynkiem podrabianych produktów.
Rzeczywistość, jaka jest, wiemy dobrze: zafoliowane opakowania perfum mają loga znanych marek. Buty na pierwszy rzut oka wyglądają jak oryginalny produkt popularnych firm sportowych, a zegarki są łudząco podobne do tych reklamowanych przez gwiazdy show biznesu. I właśnie do tych przedmiotów odnosi się kampania, która na serii plakatów pokazuje uzbrojonych mężczyzn, trzymających w rękach nieoryginalne perfumy, buty i zegarek.
Plakatom towarzyszy hasło: Podrabianie towarów przynosi zysk zorganizowanym grupom przestępczym. W ich interesie jest, żebyś kupował podróbki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz