google.com, pub-1602468277602108, DIRECT, f08c47fec0942fa0

KUP NAJTANIEJ

sobota, 5 października 2013

Bezpłatne warsztaty "Mamo to ja" dla młodych i przyszłych rodziców

Mamo to ja organizuje jesienne, bezpłatne warsztaty dla rodziców, zarówno dla tych, którzy już przecierają pierwsze szlaki  w opiece nad pierwszym dzieckiem, jak i dla tych, spodziwających się dopiero swego potomstwa.
 
Bezpłatne warsztaty "Mamo to ja" dla rodziców
Przez cały wrzesień i październik  można będzie porozmawiać ze specjalistami na ważne tematy:
  • karmienie piersią i rozszerzanie diety dziecka
  • pielęgnacja i stymulacja rozwoju
  • bezpieczeństwo podczas podróży
  • zdrowy i spokojny sen maluszka
  • bezpieczne dziecko – spokojny rodzic
  • chustonoszenie krok po kroku.
Kobietom w ciąży dedykowane są warsztaty “Moda na Brzuszek”(godz. 17.00-20.30). Natomiast dla rodziców dzieci w wieku  0-1 lat (godz. 11.00-14.30) przewidziano zajęcia “Jestem Mamą”.
Wszystkie warsztaty odbywają się w prestiżowych, komfortowych salach w hotelach i centrach konferencyjnych. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc.
 

Na spotkania można zabrać maluchy, na które czeka kącik zabaw i wygodne przewijaki. Warto dodać, że dla wszystkich uczestników warsztatów przygotowano upominki. Dodatkowo, biorąc udział w konkursach, macie szansę na nagrody, m.in. foteliki samochodowe, pieluszki Pampers, akcesoria i kosmetyki dla mam i dzieci.

Źródło: Patronem medialny warsztatów, Streetcom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...