google.com, pub-1602468277602108, DIRECT, f08c47fec0942fa0

KUP NAJTANIEJ

piątek, 27 września 2013

Wygrana w konkursie Douglas na tablet i iPhone

Kto powiedział, że piątek 13. musi być pechowy? Akurat tego dnia dostałam maila z informacją, że wygrałam jedną z nagród w konkursie Douglas. Słowo daję, nie wierzyłam...
 

Aplikację ściągnęłam, bo lubię sobie pościągać różności na telefon. Prawda, że wypełniłam formularz konkursowy, ale w trakcie wysyłania wiadomości coś się zacięło, zawiesiło i nie miałam żadnej pewności, czy poszło...



Tymczasem dziś odebrałam przesyłkę kurierską. W pastelowo turkusowej torbie Douglas znalazłam perfumy IVOIRE Balmain 50ml w zestawie z balsamem perfumowanym do ciała oraz katalog perfumerii:)

 
Pierre Balmain Ivoire to zapach damski z 2012 roku. Ponoć działa niczym pojawienie się w ciemności przepięknej kobiety. Początkowo kusi aromatami soczystej mandarynki, i upojnego galbanum lekko przysypanego kruchymi płatkami fiołków. W drugiej kolejności serce zapachu przenikają nuty ponętnej róży, jedwabistego jaśminu i egzotycznego ylang-ylang idącego w parze z ujmującym irysem. Bazę zapachu stanowią wetyweria, cedr, paczula i wanilia.
 

A to moja nagroda w konkursie Douglas...

1 komentarz:

  1. Mmmm... Bardzo lubię ten zapach, a w dodatku jest trwały. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...